Agar.io
Agar.io to oryginalna gra typu grow .io. Graj jako prosta komórka agarowa walcząca o tytuł największej komórki na arenie gry wieloosobowej. Unikaj większych komórek i zjadaj mniejsze, aby urosnąć.
Jest to prosta gra o powiększaniu swojego jednokomórkowego organizmu ponad innych graczy. Uwielbiamy ją w naszej rodzinie, ponieważ jest w niej zaskakująco dużo strategii i współpracy. Musisz zwracać uwagę na innych graczy, aby zdecydować, czy jesteś większy czy mniejszy od nich. Poświęcanie czasu i ukrywanie się za komórkami wirusa to taktyka, z której często korzystał nasz najmłodszy. Najlepsze jest jednak to, że podzielenie swojej komórki, aby zaoferować innemu graczowi sposób na rozwój, jest powszechnie postrzegane jako znak do współpracy. Mieliśmy długie gry, w których polowaliśmy w paczkach z innymi. To świetny sposób na naukę współpracy.
Recenzja FamilyGamingDatabase.
Jak grać w Agario
Gra ma 2 proste zasady, których należy przestrzegać:
- Możesz zjadać tylko te cele, które są mniejsze od ciebie, aby ewoluować
- Większe agary zjedzą ciebie
Ślizgaj się po polu bitwy Agario, starając się istnieć jako pojedyncza komórka, która chce ewoluować. Myśl jak ocalały - nie unikaj większych agarów, idź na całość i zjedz jak najwięcej!
Podnieś wszystkie mniejsze plamki i zjedz innych graczy, aby powiększyć swój rozmiar. Unikaj blobów większych od ciebie, ponieważ cię zjedzą, co oznacza koniec gry! Ale zawsze możesz zacząć grę od nowa i pobić swój kolejny rekord.
Tryby gry
W Agar.io dostępne są cztery tryby gry. Są to:
- FFA (Free For All) - każdy walczy dla siebie
- Battle Royale - każdy walczy dla siebie na kurczącej się arenie
- Drużynowy - dwie drużyny walczą przeciwko sobie
- Eksperymentalna - każdy gracz walczy dla siebie. Oddawaj swoją masę do pelletu, aby otrzymać więcej bitów w zamian!
O Agar.io
Start
Matheus Valadares ogłosił Agar.io na 4chan 28 kwietnia 2015 roku. Matheus, 19-letni brazylijski programista, napisał grę w kilka dni przy użyciu JavaScript i C++. Gra została ogłoszona bez nazwy, a użytkownicy musieli połączyć się z adresem IP Valadaresa, aby zagrać.
Dopiero później nazwa "Agar.io" została zasugerowana przez anonimowego użytkownika na 4chan. Matheus kontynuował dodawanie nowych funkcji do gry, a tydzień później Agar.io weszło na Steam Greenlight.
Początkowe recenzje
Początkowo opinie na temat wydania gry były mieszane. Niektórzy chwalili grę za jej prostotę i mechanikę. Fani gry opisali ją nawet jako "dobrą abstrakcję zaciekłej rywalizacji o przetrwanie najsilniejszych, którą czasami można zaobserwować na poziomie mikroskopowym." Jednak pojawiła się również krytyka prostej rozgrywki. Dotyczyła ona głównie powtarzalności i sterowania w wersji mobilnej. Tom Christiansen z Gamezebo powiedział, że gra nie była w stanie utrzymać jego uwagi i że ogólnie była bardzo powtarzalna.
Sukces gry
Niemniej jednak Agar.io szybko odniosło sukces, głównie dlatego, że było często rozpowszechniane w mediach społecznościowych i transmitowane na Twitch.tv i YouTube. Mobilna wersja gry została pobrana ponad dziesięć milionów razy w ciągu pierwszego tygodnia, a w 2015 roku Agar.io było najczęściej wyszukiwaną grą wideo w Google. W tym samym roku znalazła się nawet na piątym miejscu na liście najpopularniejszych gier w serwisie YouTube. Co ciekawe, Agar.io pojawiło się również w serialu Netflix House of Cards!
Więcej podobnych gier
Jeśli podoba ci się Agario, zdecydowanie powinieneś wypróbować nasze inne gry .io, takie jak Paper.io, wieloosobowa gra .io w czasie rzeczywistym, w której musisz zdobyć jak najwięcej terytorium, malując je, lub Krunker, szybka, pikselowa strzelanka pierwszoosobowa, w której gracze wpadają do pikselowego krajobrazu, aby walczyć z innymi graczami na całym świecie.
Funkcje
- Zjadaj mniejsze komórki, aby stać się większym
- Szybka rozgrywka online
- Cztery tryby gry do wyboru
- Graj z przyjaciółmi
Data premiery
Kwiecień 2015 r.
Platformy
- Przeglądarka internetowa
- Aplikacja iOS
- Aplikacja dla systemu Android
Deweloper
Agar.io zostało stworzone przez Matheusa Valadaresa, brazylijskiego dewelopera, który w chwili tworzenia gry miał zaledwie 19 lat!
Ostatnio zaktualizowany
19 lip 2023